6°C 
اوقات شرعی
 
       
      • ساماندهی تبلیغات شهری
        ساماندهی تبلیغات محیطی :
        شهرداری مشهد به عنوان متولی اصلی و سازمان میادین  میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری از طرف شهرداری مشهد به عنوان کارگزار و مسئول اجرایی دستگاه اجرایی ، برای اجرای مفاد  مصوبه ضوابط و مقررات تبلیغات محیطی تعیین می شوند تا در مورد واگذاری امتیاز بهره برداری از فضاهای تبلیغی شهر اعم از عرصه و اعیان به صورت جزئی یا کلی و برای مدت معین به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت و شرایط ، در قبال دریافت عوارض اقدام نمایند.
        تعداد بازدید :3104
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر: