18°C 
اوقات شرعی
 
       
      •  
        منبع خبر :
        تعداد بازدید: 16
        کد: 137798
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
        توسط سازمان میادین صورت گرفت؛

        کارگاه آموزشی مشتری مداری و ارتباط موثر با مشتریان برگزار شد

        با هدف ارتقا سطح مهارتهای پرسنل اولین کارگاه آموزشی مشتری مداری و ارتباط موثر با مشتریان برگزار شد.
        کارگاه آموزشی مشتری مداری و ارتباط موثر با مشتریان برگزار شد

        به گزارش روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، احمد محبی، مدیر عامل سازمان بیان کرد: در راستای ارتقا سطح مهارت‌های پرسنل و فروشندگان فروشگاه های «شهرما» اولین کارگاه آموزشی مشتری مداری و ارتباط موثر با مشتریان با رویکرد تقویت سطح دانش اقتصادی در جهت جلب مشارکت شهروندان و بروز رسانی دانش بازاریابی که از اولویت های سازمان است، را برگزار کردیم.
        وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این کارگاه، توانمند‌سازی پرسنل فروش فروشگاه های «شهرما»، آشنایی آنها با روشهای نوین تکریم ارباب رجوع و وفادار نمودن مشتری و همچنین تشریح نکات کلیدی جذب و ارتباط موثر با مشتری بود.
        محبی در پایان خاطر نشان کرد: 400 نفر از پرسنل فروشگاه های «شهرما» طی دو روز به مدت 6 ساعت آموزشی با سخنرانی دکتر علیرضا مقدسی از اساتید مدیریت بازرگانی در فرهنگسرای شهر ایمن و زیبا شرکت کردند.

         

        تعداد بازدید: 16
        ارزیابی
        ارزیابی این مورد:
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر