تماس با ماصفحه اصلی
سازمان میادین میوه ،تره بار و ساماندهی مشاغل
   
    • طبقه بندی خدمات
    • تبلیغات شهری
      تبلیغات شهری
      تاریخ به روز رسانی: ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
      تعداد مشاهده: 97

       

      ساماندهی تبلیغات شهری

      در منظر شهری، مبلمان شهری دارای کارکردهای گوناگونی مانند کارکردهای بنیادین، محیطی، تزئینی و مختلط معرفی شده اند که در تهیه و نصب آنها باید مورد نظر باشد تا منجر به تأمین آسایش و آرامش بیشتر برای شهروندان گردد. تابلوهای تبلیغاتی شهر از این لحاظ، کارکرد مطلوب خود را از دست داده اند و به واسطه استفاده و نصب بیش از حد مجاز در فضاهای شهری، می توان گفت به عاملی برای آزار شهروندان و اغتشاش و بی نظمی در فضای شهری تبدیل شده اند و در نتیجه این تابلوها از ماهیت کارکردی خود که همانا افزایش خوانایی فضا و ساختمانهای شهری برای شهروندان است بسیار دور شده اند. لذا ساماندهی تبلیغات شهری یکی از وظایف شهرداری ها بوده که در راستای  اهداف کلان ذیل انجام می گیرد

      1-ارتقاء و توسعه عدالت اجتماعی در تبلیغات محیطی شهر مشهد

      2-تبلیغات محیطی پایدار و هویت بخش همسو با شهری زیارتی-سیاحتی، سرزنده و جذاب

      3-توسعه تبلیغات محیط شهری پایدار فناورانه و هوشمند

       

  • پیوند های پرکاربرد
    سازمان میادین اصفهان
    پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد
    معاونت خدمات و محیط زیست شهری
    سازمان میادین تهران
  • آمار بازدید
    مجموع بازدیدها : 1,672,407
    تعداد بازدید امروز : 210
    تعداد بازدید دیروز : 1,747
    آخرین به روزرسانی : 1396/09/18 13:28
  • ارتباط با مدیریت
    آدرس :

    بلوار وکیل اباد - حدفاصل وکیل اباد 55 و 57 - پلاک 1165

    تلفن :05131298090
    فاکس :5131298081
    رایانامه :mayadin@mashhad.ir
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد.
    تامین و به روزرسانی محتوای این سایت توسط سازمان میادین میوه ،تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری مشهد انجام میگردد
    طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد